RE: článek o Arduino IDE na rootu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Červen 12 09:52:30 CEST 2015

Ale proč by to měl být šlendrián? Co je na tom špatně? Zrovna teď si dělám star tracker k foťáku (mechanizmus, který jím na stativu pomalinku otáčí proti smyslu otáčení zemské osy, aby fotografované hvězdičky nebyly rozmazané).

Mám tam krokáč, k tomu jsem si dal jednu dvoubarevnou LEDku a dvě tlačítka. Z číny objednal Arduino nano a k němu zbastlil jednoduchou destičku s L293.
Desička navržená za jeden večer, druhé odpoledne vyleptaná a osazená, základní software, který otáčí motorkem a jedím tlačítkem se měmí směr napsaný asi za hodinku (a to byla moje naprostá Arduinová prvotina). Arduino stálo 62 Kč a dorazilo asi za 10 dní. A mám spoustu prostoru si hrát a celé to dolaďovat, optimalizovat a vymýšlet nové fíčury...

Řekněte mi jak bych to udělal levněji, rychleji, lépe, více profesionálně nebo nevím jaké přívlastky si chcete vymyslet....

Jakub Šerých