OT STAV sadrokarton

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pátek Červen 12 08:44:41 CEST 2015

ta hlavicka se potom vmackne do sadrokartonu pri jeho prisroubovani, zadne boule se nekonaji.  me nevyhovoval "tex" uz pri instalaci(nechtel se chytit), tak jsem si vrtal diry a daval trhaci nyty.
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of iko
Sent: Friday, June 12, 2015 8:23 AM
To: HW-news
Subject: OT STAV sadrokarton

zdravim,

ospravedlnujem sa za OT, ale nemozem sa dopatrat na webe.
Chcem spravit konstrukciu sadrokartonovu, ale nezda sa mi jedna vec. Ked zosrobujem tie profily TEXami, tak tie hlavicky mi nenadnesu sadrokarton co na to pojde? Alebo tam kde sa dava SDK, tak tam sa sroby nedavaju?

Vdaka...

--
iko

Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.