[OT:] Shanim zdroj 12V/3-5A

Pátek Červen 12 08:22:33 CEST 2015

V GME mají:

Hotový zdroj přímo určený pro napájení CB, ale drahý:
http://www.gme.cz/stabilizovany-zdroj-diametral-cb1-2070-p751-359

Nebo jednotlivé díly, ty by se do 1000 vešly, bez krabice určitě ;)
http://www.gme.cz/toroidni-transformator-hefei-tr-t060-1x12v-p610-879
http://www.gme.cz/diodovy-mustek-b380c10000-p227-060
http://www.gme.cz/ce-3300u-25v-hit-ecr-16x26-rm7-5-bulk-p123-390

Se spínaným zdrojem je to jednodušší: