[OT:] Shanim zdroj 12V/3-5A

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Červen 11 23:55:16 CEST 2015

Zdravim,

jak jsem si tak hral s mym novym TRX, tak jsem ho chtel prenest mimo
dilenske prostory. Vzal jsem do ruky zdroj (linear), co mi pred lety
chodil s CB (pry 2.5A trvale, 3.5A spicka, zlaty voci...), pripojl k
nemu TRX (s vypnutou peci pro VFO zere tak 850mA) a cele zapnul. A ono
nic, TRX se rozcvakal, napeti padlo nekam na 5V, mily zdroj casem nejak
neprijemne zmeknul a a da s bidou 1A a to radio si pri startu cucne az
nekam ke 3A. A protoze se mi ten zdroj (pote, co jsem ho rozebral a
zjistil, ze to trafo ty 3A neda ani v divokem snu) nechce opravovat,
hledam nahradu. Jako na potvoru nemam po ruce nic skladneho, rozumne
zakrabicovaneho, funkcniho a prislusne vykonove dimenzovaneho.

Nemate nekdo zbytecny (preferuju linearni) zdroj 12V / 3-5A? Neni tu
nekdo ex-CBckar, kteremu neco zbylo? Idealne Praha (chtel jsem si o
vikendu hrat...). Pripadne nemate nekdo tip, kde by se dal takhle
"nahonem" pres pult za nejake rozumne penize koupit? Rozumne penize
vidim tak do tisicovky za novy.

Diky.

Pavel Kutina