článek o Arduino IDE na rootu

Jindroush kubecj na asw.cz
Čtvrtek Červen 11 11:01:11 CEST 2015

ja bych nedelal skok mainframe->pc, ale spise mainframe->8bit. Me tyhle
"novodobosti" jako Arduino, Raspberry a navazane veci prave hodne
pripominaji tu 8bit bastlirskou udelej-si-sam kulturu.

Hodne moc se mi nelibi inzenyrsko-akademicky "spravny" pristup "ted se
budes 10 let ucit teorii a pak si zablikame s diodou".