článek o Arduino IDE na rootu

balu@home balu na k-net.fr
Čtvrtek Červen 11 10:16:54 CEST 2015

ale prave tieto obrazky a nalestene prdy prinesu programovanie sirokym
masam. Zaujmu a ti ktori sa tomu chcu venovat dalej si najdu aj
"naozajstne" nastroje.

Povedzte mi kto z elektronickej brandze by pouzival tie nositelne
<>viny, dosky v tvare kvetiniek s cvockami a pod. Umelci po tom hned
skocili... Uz ste videli umelca, ktory si instaluje C++, kniznice,
linkery, debuggery, open source rozsirenia a pod?

Je to podobny fenomen ako velke mainframe pocitace v 70-tych rokoch.
Pristup malo len par vyvolenych v plastoch, a na menovku na schranke si
pisali "Mr. Aaaaaa Bbbbbb, IBM operator" (sef mi vravel, zazil tu dobu).
Potom prisli PC a kazdy mohol pouzivat pocitac. Teraz je to to iste,
prisli mikrokontrolery a vedia ich pouzivat uz aj umelci a ina technicky
nevzdelana verbez :-)

b.