OT mini listovica buduci tyzden?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Červen 10 20:01:09 CEST 2015

Ake karcinogeny? Vifony, co by reminiscencia studentskych cias?
Priprava karcinogenov znie dobre, ale vacsinou sa taketo akcie konaju
v case (typicky sobota popoludnie), kedy by mi to mohlo interferovat s
inymi akciami rodinneho typu. Pre mna by bolo idealne hodit obligatne
vecerne pivo v krcme niekedy pocas tyzdna, ale karcinogeny mozeme mat
ak pojdeme do fajciarskej casti.

Samozrejme, ak padne rozhodnutie na Janove karcinogeny, budem sa
snazit prispsobit.

Dňa 10. júna 2015, 19:39, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: