Nahrady IO

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Červen 10 19:02:29 CEST 2015

To moje je osazene jak vstupnimi filtry pro pasma 1.8, 3.5, 7, 14 a 18Mhz
(puvodni majitel umotal, osadil a omeril), druhak ma osazene filtry pro USB
i LSB, mam to pripojene k DDS (AD9850) a ted jsem to poprve trochu
zprovoznil, hraje mi tu na AM Radio China odnekud ze Stredni Afriky na
13.760. Jako antenu nemam long wire, ale spis "lone wire" - posbiral jsem
par osamelych banankovych snur, popripojoval a omotal s nimi kancelar
(hromada ruseni z baraku, pokovena okna, kovove rolety, plechova strecha) a
snazim se z toho bince neco vyzdimat. Takze zatim prvni pokusy, ale vypada
to slibne.

Jinak ten strop na cca 18.5Mhz to ma i v papirech, tak se asi neni moc cemu
divit, ze se mu vys nechce, mozna, jestli to zacne nejak uspokojive
fungovat, tomu zkusim dodelat nejaky konvertor, ale to je zatim ve hvezdach.
Mam k tomu celou servisni dokumentaci, tak tomu snad neublizim.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, June 10, 2015 5:31 PM
Subject: Re: Nahrady IO

Tohle rádio měl jeden můj kolega, nějak to předělával na plynule
laditelné. Ale mělo to "jen" LPF " - chyběly tomu snad vstupní pásmové
filtry pro jednotlivé HAM bandy.
A bez těch filtrů a s LW anténou se to díky silnému SW rozhlasu nějak
zahlcovalo.
A taky mu to nějak nechtělo nad 20MHz makat, jeho verze byla asi jen do
18MHz. Ale rádio dostal v nějakém už dost upravovaném stavu, chyběl tam
i filtr 10,7MHz, ten jsem mu tenkrát dával nějaký úzký z nějakého
vojenského stroje....