signalovo spracovatelska...

balu@home balu na k-net.fr
Středa Červen 10 09:00:07 CEST 2015

idealny signal je jedna ciara, ale neviem presne kde. Rezonancna
frekvencia sa stale meni a driftuje. Este aj ten idealny signal je
realny (svina!), takze to nie je jeden bin, ale ma distribuciu do
niekolkych susednych.

Vcera vecer som trochu pokrocil. Vyhladal vsetky peaky a zoradil ich
podla velkosti. Uz nenesu informaciu o frekvencii a podla poctu a
velkosti sa da robit nejake rozhodovanie. Dnes sa tym budem dalej
zaoberat...