signalovo spracovatelska...

balu@home balu na k-net.fr
Úterý Červen 9 22:27:17 CEST 2015

nieco na ten sposob.
Idem skusit znizit pocet bodov aby som z pozorovacej pamate ziskal
radovo tisice (nie milion) bodov ako na spektraku, tym sa frekvencne
biny natiahnu a budu sa lahsie identifikovat...
Pri probleme ignoracie hlavneho peaku ma napadlo zoradit ich podla
velkosti a zistit kolko binov ma este nejaku nadlimitnu aplitudu...