problem s mscomctl.ocx

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Úterý Červen 9 09:31:01 CEST 2015

Smysluplny den,

pokud nejde o opravu, kdy byl prislusny soubor nejak odstranen, tak bych
rozhodne nesel cestou nainstalovat pouze tento soubor ale nainstaloval bych
CELOU knihovnu. IMHO to ale neni knihovna prioritne pro VB, ale pro celou
rodinu Visual. A instaluje se jako Microsoft Visual C++ 20xx
Redistributable. To xx ted nevim z hlavy, nicmene dotaz na mscomctl.ocx vede
na https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=10019
(VisualBasic6-KB896559-v1-ENU.exe ) coz jsou zminovane komponenty pro VB6
z roku 2005, takze to xx bych videl na 05. VB runtime jsem snad v poslední
době nikde neinstaloval jen ty VC++ a to se o par stroju s H.Orange/Red
staram.

Radek (benedikt2hw.cz)

Dobrý den,
při spuštění programu Helios se objevila hláška, že hledá soubor
mscomctl.ocx . Koukal jsem na net a tenhle problém je asi častý. Od
Misrosoftu jsem si ztáhnul soubory pro Visual basic 6.0, po rozbalení jsem z
toho tenhle soubor vytáh.

Podle tohoto návodu
http://soft.blog.zive.cz/2013/08/jak-opravit-problem-s-mscomctl-ocx/
jsem pomocí příkazového řádku soubor nakopíroval do C:\Windows\SysWOW64 -
napsalo mi to že soubor byl zkopírován. Pak jsem se chtěl do tohoto adresáře
dostat
cd\
cd windows\
cd SysWOW64\
a píše mi to, že název adresáře ne neplatný. Když se tam podívám
průzkumníkem, skutečně ho tam nevidím.
Tak sakra kam mi to před tím soubor nakopírovalo? Je mi divné, že se adresář
má jmevovat SysWOW64, když mám 32 bit Windows. Je  to skutečně správně?
Když ten adresář vytvořím, co v něm ještě má být? Jen ten jeden soubor?

Anděl