OT: problem s mscomctl.ocx

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Červen 9 03:39:49 CEST 2015

Pokud mate 32-bitove windows, tak tam SysWOW64 neni. Tento adresar je
pouze na 64 bitovych windows pro 32 bitove aplikace:
http://blog.vyvojar.cz/michalowo/archive/2007/08/08/ivot-s-vistou-x64-5-system32-vs-syswow64.aspx
Windowsy Vam tu knihovnu mozna nakopirovaly do "VirtualStore":
c:\Users\<user>\AppData\Local\VirtualStore\Windows\SysWOW64\

Nakopírujte ten soubor do adresáře c:\windows\system32\ a pak spusťte:
Regsvr32 /s c:\windows\system32\mscomctl.ocx
Nebo použijte aktualizaci od MS:
https://support.microsoft.com/cs-cz/kb/896559/cs

Martin Hanek