VA metr

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pátek Červen 5 10:54:18 CEST 2015

Poradím se ještě s kolegou a uvidíme.

MG

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jiří Majzlík Němeček
Sent: Friday, June 5, 2015 7:18 AM
To: HW-news
Subject: Re: VA metr

Opravdu chce do starého traktoru dávat LEDky? Myslím že daleko užitečnější by bylo tradiční řešení s ampérmetrem s nulou uprostřed:

http://auto.profit-bazar.cz/inz/prodam-ampermeter-pal-do-automobilu-praga-tatra-133507.html

Otázka tedy vlastně zní, k čemu to má sloužit. Jestli jen jako kontrola dobíjení, tak bych raději ten A-metr, nebo úplně nejlépe prostou kontrolku, která po nastartování zhasne.

JMN