VF (skoro DC) a odpory 1206

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Červen 4 23:14:01 CEST 2015

7k3 a 15pF ma mezni kmitocet 1,45 MHz. Na 14,5 Mhz to predstavuje utlum
20dB, na 30 Mhz cca 23 dB...

30MHz uz chce "VF impedanci", cili rekeme klasickych 50 ci 75 Ohmu. Tech
(100 + 1000)||330 R ma mezni frekvenci cca 41 Mhz pro 15 pF kapacity "o
zem" a 3 dB utlumu, takze by to vyhovelo, ale nemuzete jit vyrazne
frekvencne vys a kapacita muze byt ve skutecnosti vyssi. Sel bych s
vystupni impedanci delice jeste niz, nebo pouzijte sondu 1:10 s mensi
vstupni kapacitou a osetrete ty prip. zbyvajici parazitni kapacity.

Parazitni kapacity proste neudrzite dostatecne nizko tak, aby na vyssich
impedancich do vysledku nekecaly...

--
Jirka