VF (skoro DC) a odpory 1206

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Červen 4 22:52:23 CEST 2015

 4.6.2015, 22:40:02

Jednou, v labinach na skole, takze uz hodne davno, jsem zazil neco
podobneho.
Nejaka skolni uloha na mereni OZ. NF generator, NF milivoltmetr, R
delic, digitalni oscilo, tusim HP.
Kdyz se oscilem merilo na vstupu delice, ukazoval spravne ale na
vystupu nesmyslne nizkou hodnotu. Kontrolni mereni NF milivoltmetrem
potvrdilo, ze oscilo ukazuje cca o rad blbe. Jestli slo o chybu fw, nebo nejaky
podivny vysledek teorie vzorkovani, netusim. Ale od te doby, beru v uvahu,
ze ten digitalni oscil proste muze kecat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz