koaxialne rele - pitva

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Červen 2 23:07:37 CEST 2015

>Cievka cez bronzove kolicky tlaci na teflonove kolicky, ktore potom
>pritlacia vzdy jeden pasik medzi strednym pinom SMA konektora po obvode
>
>a strednym pinom SMA konektora v strede. Celkom ma udivuje ako sa da
>dosiahnut dostatocna izolacia pri vysokych frekvenciach, vzdialenost
>medzi strednym pinom a pasikom je 1-2mm.

Ale aj spolocna plocha je mala, mozno jeden mm stvorcovy. Schvalne, ak by to bol cisty doskovy vzduchovy kondenzator, aku impedanciu to predrstavuje trebars na 1GHz?

>Izolacia medzi jednotlivymi
>portami musi byt mizerna.

Preco?

Mimochodom, co hovori datasheet?

>Toto rele je od renomovanej firmy s dlhorocnou tradiciou, ale mam
>pocit,
>ze je robene skor na kolene ako nejaka profesionalna vyroba. Produkt sa
>
>inovoval naposledy v roku 1970 :-)

A to vadi comu presne? Existuje nejaka modernejsia metoda ako dosiahnut rovnaky ci lepsi vysledok?

wek