koaxialne rele - pitva

balu@home balu na k-net.fr
Úterý Červen 2 22:36:31 CEST 2015

to mi je uplne jasne, kazdy za ne chce zhruba rovnako, takze cena je v
poriadku.
Fascinuje ma ze tam naozaj vidis ze niekto to vrtal a frezoval rucne :)
Na plechu su stale stopy toho ze kupili 4mm plech a nasekali ho na kusy.
Ziadna povrchova uprava, profesionalne spracovanie bez skrabancov a pod.
Kazdy kus iny :-)
b.