koaxialne rele - pitva

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Červen 2 21:51:30 CEST 2015

Je to drahe, lebo je maly dopyt a kedze je maly dopyt, robi sa
viacmenej rucne a kedze sa to robi rucne, je to drahe :-)

Inak taka polorucna vyroba nie je nic nezvycajne ani neprofesionalne,
zvlast tam kde vyrobne objemy nie su zavratne velke. Posadit niekde
cloveka a dat mu robit nejaky ukon je jednoduchsie, rychlejsie (to je
velakrat rozhodujuce - skratka treba nieco vyrobit do vcera) a tym
padom aj zhusta lacnejsie nez spekulovat nad zlozitym strojom.

Dňa 2. júna 2015, 21:39, balu na home <balu na k-net.fr> napísal/a: