Windows 8,1 a AVG problemy

konference konference na ei.cz
Úterý Červen 2 11:29:42 CEST 2015

Zdravim,

v posledni dobe mam nejake problemy s pocitaci, nevim, zda u mne a u dcery
je nejake pole, ze se mi hrouti pocitace.

Pred nekolika mesici jsem mluvij o dotykaci SONY VAIO 14" , hned prvni kus
mi museli vymenit, druhy kus jel skoro OK, po case zacala blbnout dotykova
obrazovka a sama se sebe dotykala ... otevirala zavirala okna sama. To se
vyresilo rekalibraci. Pak problem se zdrojem .. nechtel nabijet, po resetu
nabijel, ...
Pak zacaly problemy s dlouhou odezvou, provoz HDD na 91%, provedeno
reeinstalace do tovarniho nastaveni, po obnoveni systemu a instalaci office
silene prodlevy zustaly

Nakonec mi VAIOlink oznamil, ze notebook nebude opravovat a ze vrati penize.

Ale co mam ted za problem.
Na prelomu roku jsem koupil DELL inspiron 13 dotykac, mel nainstalovany
OFFICE a Visual Studio  ... jako druhy pocitac na stole s tim, ze postupne
prenesu vse na DELL a stary ACER pujde detem na hrani.
Jelikoz byl problem s tim VAIO, tak jsem narychlo ten DELL dal dceri, aby
mohla byt na VS funkcni. Nic neinstalovala, oni na vysce jedou skoro vse v
cloudu.
Za par dnu mi hlasi, ze ji nejde zvuk, ze ji AVG hlasi nejake poskozeni.
Samooprava nepomohla.
A navic nesly otevrit ovladaci panely, neslo pridat ucty, ...
Nevedel jsem co jak, tak se udelalo obnoveni do tovarniho nastaveni se
zachovanim dat, vse najelo, ale neslo aktivovat office.
Takze jsem provedl tovarni nastaveni bez zachovani dat, nahral office,
aktivoval svuj i dcery ucet, office fungovaly.

Dnes rano jsem se rozhodl nainstalovat AVG  ... a zacalo peklo

Pocitac zmrznul, veskere odezvy trvaji minuty, pokud se neco podari spustit,
tak minuty nabiha.
CTRL+Alt+Del nefunguje , pokud vypnu pocitac podrzenim sitoveho vypinace,
tak system najede, ale vidi pouze muj ucet, nejde spustit nastaveni
Ted uz mam nekolik minut ciste modrou obrazovku.

Mate nekdo s tim nejake zkusenosti?

Diky

Galuszka Jan