senzor otisku prstu

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Úterý Červen 2 10:32:47 CEST 2015

To je trošku špatně položená otázka - co přesně očekáváte? Surová data
obrázku nasnímaného otisku, nebo nějaký (jaký) předzpracovaný template?
Pokud jde o to druhé, tak velikosti jsou různé, většinou v rozmezí
256-512 bajtů dle požadované spolehlivosti. RAW data jsem viděl o
velikosti 256x288 bodů v rozlišení 16 stupňů šedé (nikdy jsem nezkoušel,
jen jsem viděl v doumentaci zmínku)..
P.B.