OT: PHP script na manamegent skladu

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Červen 1 22:13:14 CEST 2015

Zdravim,
trochu jsem do toho stouchal: demo funguje celkem pekne.

ale jak koukam do zdrojaku, tak mne chyta hruza - docela nekoncepcne
resene: html + css je promychane s funkcni logikou. rekl bych
'old-school' styl pro domaci (jednorazove) vyuziti.

toto predelavat a upravovat (bez znalosti cele koncepce), tot garance
sedin v kratkem case.
(na prvni pohled) tam totiz nevidim zadne deleni na funkcni logiku/db
model/zobrazovani.
texty rozhazene po vsech certadablech (takze na preklad spis radsi
rovnou zapomenout), jednoducha zmena designu vypada jako nerealni (navic
stranka puvodniho designera je nedostupna)

skoda, podle nahledu to vypadalo opravdu zajimave.

:)

   Sam