OT: PHP script na manamegent skladu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Červen 1 17:42:06 CEST 2015

To mi tak pripomnelo veselou historku ze zivota: Kamarad si vymyslel, ze
by chtel pro par zamestnancu a spolupracovniku (realne asi deset)
vymyslet nejakou webovou aplikaci pro spravu odpracovanych hodin a
lokalnich skladu (sklad pro kazdou lokalitu, kde se pracuje). Na papire
to nvypadalo tak slozite, zhruba po tydnu prace jsem to vzdal s tim, ze
pro nej je idealni SAP a podobne molochy...

Jenom... (ano, byl jsem to ja).

Pavel Kutina