Provozovani STM32 Nucleo samostatne

Petr Weissar weissar na kae.zcu.cz
Pondělí Červen 1 15:51:55 CEST 2015

Dobrý den,

díky za pomoc, funguje to OK.
Měl jsem podezření na některou z těch propojek, ale než je začnu
postupně sundavat, radši jsem se zeptal, jestli někdo neví :-)
Dokázal bych leccos vyčíst i z kódu, ale nějak jsem ho k ST-link nenašel ...

Ohledně licence - já to mám na naučení - chci to nechat běžet na
power-banku a třebaže umím změřit spotřebu a znám kapacitu baterky, tak
to radši nechám chvíli běžet v reálu.

Díky
	Petr