Re: Tabor, 3D tiskarna, Arduino, GMe, GES a pod +kvíz:-)

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Červenec 31 20:10:23 CEST 2015

Původní zpráva ze dne 31.7.2015 od Pavel Hudecek:

> 3. Ne, dodali to nakonec na mnou uvedenou adresu v Praze, ale když
> jsem tam nebyl. Když mi přišla SMS, že tam jedou, tak jsem tam
> zavolal, že mi dnes přivezou balík na dobírku za ...Kč, přičemž tam
> asi nebudu, protože je mi blbě. Ale informace se nikam dál nedostala
> a volaný člověk tam v době dodání taky nebyl... Naštěstí to někdo
> jiný přeci jen zaplatil, takže jsem si kabel vyzvedl další den.

Jo aha. Takže máš teď 100 metrů koaxu zadarmo, když ti ho někdo jiný
zaplatil, že? :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem