Re: Tabor, 3D tiskarna, Arduino, GMe, GES a pod +kvíz:-)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Červenec 31 20:02:51 CEST 2015

Grr... Windows Live Mail z nějakého důvodu nedělá citovací zobáčky...
Radši odpovím na začátku:

1. To by pak nebyl kvíz:-)
2. Ano.
3. Ne, dodali to nakonec na mnou uvedenou adresu v Praze, ale když jsem tam
nebyl. Když mi přišla SMS, že tam jedou, tak jsem tam zavolal, že mi dnes
přivezou balík na dobírku za ...Kč, přičemž tam asi nebudu, protože je mi
blbě. Ale informace se nikam dál nedostala a volaný člověk tam v době dodání
taky nebyl... Naštěstí to někdo jiný přeci jen zaplatil, takže jsem si kabel
vyzvedl další den.

PH

From: Petr Zahradnik
---------
Původní zpráva ze dne 31.7.2015 od Pavel Hudecek:

> Kvízová otázka: Čím to bylo?
Já asi odpovídat nemám, že? :-)
(1)

> V GMe jsem objednal 100 m RG58 a ještě nějaké další součástky.
> Přišlo potvrzení objednávky a za několik dní přivezli balíček. Byl
> malý, levnější a lehký, 100 m koaxu v něm nebude, asi dopošlou
> později... Jenže v něm bylo 13 m. Pro jistotu jsem se podíval do
> potvrzení objednávky a tam bylo 26. Na helpdesk jsem se nedovolal a
> ani druhých 13 m už nepřivezli.

Takže si objednal 100 metrů koaxu, oni potvrdili 26 metrů koaxu a
dodali jen 13 metrů koaxu? :-)
(2)
Já musím pro změnu GME pochválit, protože jsem tam poptával jednu
součástku, kterou jsem jim komplet vykoupil, a naslibovali mi dodání
za 25 týdnů. Tak jsem tisíc kusů objednal a dodali to už za 13 týdnů.
Tedy skoro za polovinu :)

> [...]
> Jenže neproběhlo. Tak jsem v sobotu z autobusu napsal SMS, že jsme
> již odjeli do Prahy a že novou dodací adresu upřesním. V neděli jsem
> napsal SMS s adresou firmy, kam jsem měl v pondělí cestu. V pondělí
> ráno mě vzbudil telefon řidiče, že už je na cestě do Lomů a dost se
> divil, když jsem řekl, že jsem v Praze a přeji si dodání na adresu,
> kterou jsem oznámil v neděli... V úterý mě vzbudil telefon, ...
> vysvětlil jsem, že jsem neodjel na skok do Prahy, ale že jsem se
> naopak do Prahy vrátil a v Lomech budu až za rok. ... Ve čtvrtek
> dodáno na uvedenou adresu, když jsem tam nebyl:-)

No tak to je radost. Takže nakonec to dodali na ten tábor komusi? A to
sis poslal na dobírku, tak si ji někdo zaplatil? Nebo jsi to zaplatil
kartou a teď si tam pro to budeš muset jet?
(3)