Re: Tabor, 3D tiskarna, Arduino, GMe, GES a pod +kvíz:-)

balu@home balu na k-net.fr
Pátek Červenec 31 19:30:59 CEST 2015

Mam presne rovnaky problem a koli tomu som uz aj prestal tlacit, lebo to
robi pri kazdom vyrobku.
Domnievam sa, ze mam vsetko premazane, robi to aj pri nizsich
rychlostiach. Do pohybu som vlozil zdvihanie z osi pri presunoch,
nepomohlo. Predtym sa to stalo obcas, po upgrade firmware na novu z os
to robi systematicky stale. Prud motormi je trochu vyssi ako doporuceny,
stale rovnako.
Zaujimave je ze je to vzdy v tej istej osi. Vozik sa pohybuje hladko,
bez zadrhavania.
b.