poklad ve sklepe

Čtvrtek Červenec 30 19:23:28 CEST 2015

Zrovna vcera jsem osazoval low ESR 220u/35V z TME a nejak se mi nechce
verit, ze jsou v polovicnim pouzdru proti nekolik let starym a navic
maji vyvody z dratku, ze se asi pri peaku 1A prepali - mozna je to jako
pojistka ;-)
Ale zarizeni funguje, radsi jsem ale zvysil PWM frekvenci, nejak to
docela filtruje...
Jen jestli tyhle modry nebudou uz vyschly...

Me ted docela zacaly zajimat elektronky, neexistuje nejaka stavebnice
zesilovace za rozumny prachy, aby si to clovek osahal? Nebo kde sehnat
klicove komponenty (trafo, sokly, lampy, ostatni by snad slo osadit
normalnimi soucastkami. Jen abych neujel do SMD :-P )