OT Prec s Arduinom

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Červenec 30 07:09:06 CEST 2015

On Thu, Jul 30, 2015 at 12:13:56AM +0200, Josef Štengl wrote:
> Původně jsi se ptal, kde je hranice. Ale vlastně když jsme za hranicí
> je problém :-)
>
> Jedna hranice je daná normou, i když tady se na ní běžně nenarazí.
>
> Mě zase zaujali ty výtahy. Představuji si případ, kde si někdo zlomí
> při ... ale to je jedno ... nohu a zažaluje výrobce výtahu. Soud
> nezajímá jestli to bylo funkční a bezpečné, ale jestli to má
> certifikáty které to dokazují.

Záleží asi na tom jaký soud. Mám pocit, že tohle se zrovna u soudu
lepší a že mnohdy skutečně aplikují zásadu přiměřenosti na daný případ.

Problém není v soudech, ale v naprosto debilním "právním pozitivismu",
kdy se někdo technicky snaží aplikovat zákony, místo aby si jako
soudce "splnil své domácí úkoly"...