OT Prec s Arduinom

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Červenec 29 21:58:40 CEST 2015

Naopak, souvisí to s dotazem proč arduino a jeho knihovny nelze použít přímo k řízení strojů typu výtah nebo CNC. A z
právního hlediska to může být problém i když půjde někdo cizí okolo a zlomí si ruku. A na to jsem reagoval. Proč souvisí_
s příslušnými normami a dále s EMC a tak dále. Jsem si myslel, že je to technický diskuzní list tak jsem uvedl zdroje ze
kterých vycházím.

K tomu, jestli je to vhodné pro výuku a baslení hračiček nebo jednodušších udělátek jsem se vůbec nevyjadřoval a osobně je
mi to jedno. Zřejmě jsem dospěl k chybnému dojmu, že se to týká profesionálních zařízení (asi profesní deformace nebo už
demence, nevím).

Pak jsem to trochu rozkecal, možná zbytečně, ale opravdu neočekávám další diskuzi na téma bezpečných systémů. Ačkoliv mě
to osobně přijde technicky zajímavé a poučné - tedy ani ne tak ty normy jako řešení :-). Toť vše a nic jiného v tom
nehledejte.