OT Prec s Arduinom

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Červenec 29 16:07:40 CEST 2015

On Wed, Jul 29, 2015 at 01:42:23PM +0000, Šerých Jakub wrote:
> Ale to je prostě proto, že ten projekt je tak dobrý, že má pravděpodobně statisíce  až miliony uživatelů.

Ale houbelec. To s tím vůbec nemá co do činění. Stačí, aby ten
projekt byl přijatelný a zbytek je výsledek síťového efektu.

Bohužel odvrácenou stranou je "dominantní postavení", což je vždy
špatně...

> Zaplať pán Bůh za tolik lidí, kteří se dnes v nějaké technice vůbec šťourají, byť stylem barevné dráty (taky se mi ty obrázky nelíbí) a propojovací pole, a nejsou jen prachsprostými konzumenty stylu koupím si televizi přes celou zeď, padnu do pohovky a světe zboř se.

To ale s Arduinem nemá moc společného.

> A o alternativách jsem už psal. Spojte se s tím člověkem, co ho to taky štve a vytvořte něco lepšího. Nepochybně, pokud to dokážete, za rok až dva toho bude plný ebay, čínské shopy atd.

Ale to si vůbec nerozumíme. Já nemám vůbec ambice použít cokoliv "lepšího".
Mně by úplně stačilo, kdyby šlo knihovny bezproblémově použít
bez Arduina (nebo bez čehokoliv jiného), lépe řečeno, kdyby každá
knihovna byl samostatný projekt (co jde použít třeba i v tom
Arduinu, ale nejen...)

P.T.