OT Prec s Arduinom

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Červenec 29 14:22:11 CEST 2015

Zdravim,
s timto neni mozno nesouhlasit :)
Arduino podle mne za nic nemuze, je to jenom nastroj ... podobne jako
RPI. Na obe 'platformy' se najdou ostri kritici, ale jaksi v tech
slovnych sarvatkach se pozapomene na to, pro koho je to urcene.

Problem byva spis v tom, ze hodne lidi zustava na tom 'hravem levelu' a
nastoupi jako 'profesional' a prodava svoje 'veledila' klientum.
Za podpory agilnich metod vyvoje (ne jako nastroje, ale jako procesni
modly: hlavni je funkcni program u zakaznika, na analyzu, planovani a
testovani neni cas! hlavne rychle!) a manazerskeho 'rizeni' pod vedenim
cerstveho rychlokurzu 'vsehomanazerstvi' je dilo zkazy dokonane

Tato bastlirska platforma je opravdu dobra na zacatek, nebo kdyz je
potreba rychle cosi vyzkouset. Clovek 'vidi' (a asi i 'citi') jak si na
tom stoji - a pokud chce se tomu venovat dal, je mozne se hloubeji
ponorit, nebo 'jit na zahradku okopavat ruze' (jak s oblibou rikaval muj
profesor elektrotechniky).

I kdyz chapu, ze to muze byt matouci, kdyz nevidim do pozadi, co vsechno
se tam deje, krome toho, co jsem napsal. Podobne, jako kdyz na
webstranky nekdo pouzije ne klasicke PHP, ale nejaky framework (treba
Codigniter) - jde to nekdy rychleji (kdyz se vi, kam sahnout a kam co
napsat), je to casto i blbuvzdornejsi, ale na druhou stranu, kdyz se
neco zamota, tak to rozuzlovani je hodne tvrdy orisek.

:)

   Sam