OT Prec s Arduinom

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Červenec 29 14:05:17 CEST 2015

Je to pravda a i tohle se mi z hlediska růstu studentů líbí.

Začnete těmi pár řádky, a protože start byl tak snadný, pak začnete vymýšlet čím dál tím větší větší vifikundace až najednou narazíte. Někdy stačí nějakou periférii připojit na jiný port, někdy využít třeba jiný timer, než jste původně plánovali a někdy dojdete k tomu, že to je daň za jednoduchost těch prvních několika řádků a že se budete muset naučit pracovat bez podpory toho prostředí ze zelené louky. Každopádně to vede k přemýšlení o čím dál hlubších zákoutích toho procesoru.

Člověka se zájmem to tím vede od nejprimitivnějšího hravého levelu až ke zcela profesionálnímu. Někdo zůstane jen na tom základním, ale někdo se dokáže propracovat i dál.

Jakub Šerých