Re: OT: model aplikované reklamy pro web-server

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Červenec 29 14:01:27 CEST 2015

Zdravim,
ackoliv alergik na jakoukoliv formu reklamy, chapu potrebu reklamy.
Takze z toho pro mne prijde bod cislo jedna jako nejferovejsi.

Pokud budu vedet, ze nekde se mnou zachazeji timto zpusobem, jsem
ochoten vypnout adblock na dane stranky.

Pokud mne nekde otravujou ruzne 'potvrzovacky' (a vite, ze ...; zruste
blokovani reklam! potvrdte!; ...) moc na takove severy nechodim.

S pozdravem

   Sam