OT Prec s Arduinom

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Červenec 29 11:32:13 CEST 2015

>Skvěle, tak se s ním prosím spojte a vytvořte pro ty procesory IDE pro práci s nějakým čistým jazykem

Ma nepalte - IDE na C prip. aj C++ pre AVR su k dispozicii.

>tak, aby například naprogramování plně funkčního PID kontroléru bylo otázkou jednoho odpoledne a asi tak jedné A4ky kódu, a obsluha LCDčka s příslu±ným menu a ovládání tlačítky asi na dal±í dvě odpoledne a dal±í řekněme 3 stránky kódu.

Mne je dokonale lahostajne, v com si bastlite. Ja (a priamo aj nepriamo aj
autor toho clanku) hovorim o "vyssom zle" ktore Arduino sposobuje.

Precitajte si, co som o tom uz napisal napr. na
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2015-June/476627.html

Mimochodom, ak by ste si dali namahu hladat AVR C kniznice, mozno by ste
PID kontroler a celkom iste LCD aj s ovladanim tlacitkami nasli.

wek

PS. OK uz budem ticho do piatku.

>Jo, a jestli chcete, abych do toho přepsal svůj momentální bastl, tak bych to potřeboval do pátečního odpoledne. :-)))
>
>Předem díky
>
>Jakub ©erých

Daląí informace o konferenci Hw-list