Cidla snimajici denni svetlo

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Červenec 28 10:47:13 CEST 2015

Dobry den, pane Draxale,

chtel jsem Vas poprosit zda byste nemel nejake fotky jako inspiraci z
tech vasich rotatoru na kolektorech. Jde mi o provedeni prevodovek a jak
silne jsou pouzite motory (krokace/serva?).

Tata zacal neco bastlit a zrejme me to rizeni nemine. Takze ted to bude
viset na HW abych vedel co vubec mam ridit.

Dekuji za odpoved.

Radek Vicek