[OT] lampovy zesilovac ke kytare

Pondělí Červenec 27 22:10:15 CEST 2015

Dik za informace, ona je to fakt veda - ctu ruzne diskuse jak vsichni
meni lampy a ze jedny jsou ostre, druhe tupe...
Ten Hocke se moc nelibi - malo info na netu a ty EL34 jsou zda se min
oblibene nez 6L6...

Je nejaky zasadni rozdil v konstrukci, nebo se pouziva nejake priblizne
stejne schema? Ten Randal je s tim Hocke nejak skoro srovnatelny, nebo
to ma spis Cinske komponenty (mizerne vystupni trafo, Cinske neparovane
elektronky, mizerne nastavene pracovni body, slabe elyty a
usmernovac.... aspon co jsem postrehnul takove nectnosti zesilovacu z
diskusi...)
Je to oboje plne elektronkove, nebo si konstrukce pomahaji
polovodicovymi diodami atp?