Domovní videotelefon

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Neděle Červenec 26 08:09:13 CEST 2015

On Sun, Jul 26, 2015 at 02:49:26AM +0200, Jiri Foldyna wrote:
> Dobrý den,
>
> snažím se najít domovní videotelefon pro rodinný dům, ale nedaří se.
>
> Potřeboval bych
>
> 1. dveřní stanice:
> dvoudrátové nebo čtyřdrátové připojení (k vstupu mám natažen
> kabel JYSTY 2x2x0,8)
> pro zabudování do zdi
> provedení ideálně nerez, dostaečné krytí pro venkovní umístění
> (IP65?)
> ovládání el. zámku
> jedno tlačítko
> RFID čtečka
>
> něco jako
> [...]

Pokud chcete, aby to šlo po síťi, tak prakticky jinou volbu než IP (SIP)
videotelefon nemáte - a ty jsou prostě drahé.

Neco takoveho: http://www.ebay.de/itm/IP-Videoturstation-SIP-iPhone-iPad-Android-PC-1-Klingeltaste-erweiterbar-/252018301204

Ještě byste mohl zkusit tohle:
http://www.ebay.de/itm/HD-IP-Video-Tursprechanlage-WLAN-Gegensprechanlage-fur-Smartphone-/201364317749
ale vzhledem k tomu, že se to ovládá přes speciální APP na smartfounu, tak by si teda takovou
věc do domu nedal. Teda, pokud nechcete dát šmírákům přístup k tomu, kdo chodí k vám domů.

P.T.