OT Sodastream

Halen halen na seznam.cz
Sobota Červenec 25 23:09:57 CEST 2015

https://www.youtube.com/watch?v=l-a3pISQLQg

právě dráž by to asi nevyšlo. Suchý led by měl jít koupit v plnírnách
Linde. Uchovat lze po dobu cca 2 dnů v chladícím boxu za cenu cca 200kč.
Není potřeba žádná redukce a naplní se to vždy na 100% plnosti. Stačí
pouze zvážit obsah. Není potřeba flašku podchlazovat.

Jediné čeho bych se bál, je zmrznutí flašky po dobu co se led
rozpouští... Nevím jak to ovlivňuje životnost flašky.

Honza