XC8 do *.hex

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Červenec 25 22:18:47 CEST 2015

Len tak cvicne som spustil http://pastebin.com/97TwDA44
Vsimnite si, ze vo volani kompilatoru (riadok 2) som nespecifikoval
nijake ine moznosti, len to ze bezi vo free mode a pouzity MCU. Medzi
produktami kompilacie je cof aj hex. Predpokladam ze v inych OS to
bude presne to iste.

Pripadne, manual je vzdy naporudzi -
http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/50002053E.pdf na
strane 84, v kapitole 4.3.2 Single step compilation: unless otherwise
specified, a HEX file and Microchip COFF file are compiled as the
final output.