OT - dodani zbozi do USA, MEXIKO, Kanada // DACHSER

Holas holas na holas.info
Sobota Červenec 25 12:28:18 CEST 2015

Balila to specializovana firma (ze Stepanovic u Ceskych Budejovic a my
jsme z Krkonos:-)). Bali pro nas casteji, treba i cele nekolikatunove
mostove jeraby.
Dachser jenom nalozil a odvezl.
Ale myslim, ze ta balici firma umi zaridit i kompletni logistiku.

RH