Detekce viru Conficker ?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Červenec 25 12:14:59 CEST 2015

Zdravím,
  tak mi úplně zhlouplo UPC připojení, fungoval jen ping a port 80.
  Volal jsem na podporu a prý z mého připojení byl detekován virus Conficker.
Vida, UPC má nějakou zajímavou protivirovou politiku - no proč ne, ale docela
by mne zajímalo, jak na to přišli. Jde o to, že zaprvé v mé síti je to samý
Linux - ano, jsou tam asi nějaké widle od sousedů, kteří s mým tichým souhlasem
používají moji wifi, takže na 100% si nemohu být jist, ale vtip je v tom, že
celý provoz je tunelovaný přes GRE na můj router, abych mohl mít své IP
adresy, takže buďto je ta detekce tak chytrá, že leze i do GRE paketů (nejsou
kryptované), nebo je to misdetekce.
  Nevíte někdo, jak UPC tento virus detekuje ?
  Zdraví Pavel