OT - dodani zbozi do USA, MEXIKO, Kanada // DACHSER

konference konference na ei.cz
Sobota Červenec 25 10:36:46 CEST 2015

to je dobre info

oni si to sami u Vas zabalili a pak odvezli?

Pro mne by bylo  optimalni, abych jim masiny ukazal, oni zvolili balici
metodu, zabalili a odvezli.

Galuszka Jan

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Holas
Sent: Saturday, July 25, 2015 9:50 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT - dodani zbozi do USA, MEXIKO, Kanada

Zdravim

Posilali jsme lanovy kldkostroj do Michganu.
Hmotnost 300kg.
Prepravni spolecnost Dachser.
Certifikovane zamorske baleni - drevo, OSB a preklizka (objem 2,5m3)
vcetne zabaleni u nas na dvore stalo asi 6000kc.
Doprava od domu do domu stala asi 12000kc.
Jelo to z Hamburku v kontejneru lodi.

RH

Dne 24.7.2015 v 19:05 Libor Konecny napsal(a):
> [...]
>
> Jednodussi je zajistit primo tady, firem je neposcet, staci google a
> poslat poptavku, dat do bytelne, opravdu bytelne bedny, jsou tam cunici
> a  projedou vidlema cokoliv.
> Stacilo mi videt jak pracuji turci v Hamburgu.
> Jeste ze umim dve slova schnell a zuruck, to druhe jsem na ne kricel
> hodne krat, asi meli vidle poprve v ruce.
> Ze spolecnosti uvadim jen par, se kteryma jsem posilal pak tady v CR
> tezke veci cca 2 t na bednu, Rhenus, Kerry, staci dovezt do OV a vyresit
> papirovani.
>
> Ty stroje by me taky zajimaly, jsem se tesil na novy portal  pana
Galuszky.