OT - Prekupnici = [WAS] : dodani zbozi do USA, MEXIKO, Kanada

Pátek Červenec 24 22:53:23 CEST 2015

Možná tohle chování podnikatelů (hezké české slovo STARTUP) bude i tím, že
nezkušený nadšenec se vrhne do podnikání, splácá si (nebo mu splácá známý za
flašku) webovou stránku a myslí si, že zákazníci si sednou na (_!_) a pak se
začnou stavět do fronty s nabídkami lukrativních kšeftů.
Tak třeba mé zkušenosti:

Uvažoval jsem o vyzkoušení pokojové televizní antény, ale v kamenném krámu
se mi typ co jsem chtěl zdál moc drahý. Jeden ešop ten typ i s poštovným a
balným nabízel za příznivější cenu, tak jsem tam poslal objednávku.
Odpověděli mi, že s dodavatelem mají problémy a že nemohou dodržet termín
dodání, jestli na objednávce trvám. Odpověděl jsem že pokud dodrží udávanou
cenu, je mi jedno,kdy to dostanu. Od té doby se neozvali.

Uvažoval jsem jako o svatebním daru o jistém předmětu co se nabízel na
ešopu. Tak jsem tam poslal objednávku s tím, že trvám na tom, aby mi byl
doručen do určitého data - dobírka přišla o čtvrt roku později (samozřejmě
jsem to nepřevzal).

Na jednom ešopu nabízeli umělecký předmět za cenu, co pro mne byla vyšší než
abych riskoval, že mi na dobírku přijde cihla, tak jsem tam napsal, že bych
dal přednost osobnímu odběru se zaplacením při převzetí. Dali mi kontakt na
výrobce (oni byli jen překupníci), ale když jsem se jej pokoušel
kontaktovat, dospěl jsem k názoru, že už před časem zavřel krám, akorát
překupníci to nevzali na vědomí.

Přišel mi spam od nějakých slevotento na věc co by se mi za udanou cenu
zamlouvala. Akorát z té nabídky jsem dospěl k názoru, že abych si to mohl
koupit, musím mít nějaký voučr nebo co. Nechtěl jsem dopadnout slovy
klasika: "Nechci slevu zadarmo" a napsal jsem těm slevotento, jak je to s
tím voučrem, kolik stojí, kde ho koupit a jestli je možný osobní odběr zboží
když si ho v prodejně vyzkouším, dostal jsem stručnou odpověď, že oni
prodávají jen voučry (nedozvěděl jsem se, ani kde, ani jak a ani za kolik si
ty jejich voučry mohu koupit).