OT - dodani zbozi do USA, MEXIKO, Kanada

Vladimir Franek franek na skip.cz
Pátek Červenec 24 21:59:30 CEST 2015

Zdravím, také podepisuji vše co Karel M popisuje i když v jiné "komoditě", sbírám
radiostanice, přijímače a další elektroniku co používala ČSLA . Na inzeráty "cena
dohodou" jsem si už odvykl odpovídat, funguje to tam také úplně stejně jak popisuje
Karel M.
Vladimír.