OT - dodani zbozi do USA, MEXIKO, Kanada

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pátek Červenec 24 13:36:28 CEST 2015

Dne 24.07.2015 v 10:04 "J. Polívka" napsal(a):

> Jsem si dovolil toto vypíchnout.
> "A prodejce je typicky žena, protože firma patří jejímu muži/příteli a
> ten tohle má jako vedlejšák."
> -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
>
> Co to je vedlejšák ? Já mám dvě zaměstnání a z obou platím daně. Platil
> jsem je i z pronájmu nemovitosti.
> To jako když to prodá žena tak neplatí daně ? Nějak tomu nerozumím.
> Jindra Polívka

Tomu zase nerozumím já. Placení daní legitimuje překupníka/prodejce k
hovadskému chování vůči zákazníkovi?

Čtu-li správně povzdech pana Karla, nekritizuje chování prodejce z
pohledu berňáku, ale z pohledu potenciálního zákazníka. Je samozřejmě
právem prodávajícího chovat se k zákazníkovi jako hovado, avšak stejně
samozřejmě má zákazník právo toto chování kritizovat.

jf