Kam s D0-D3 LCDcka

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pátek Červenec 24 10:57:27 CEST 2015

Je to na mých stránkách. http://ok1uga.nagano.cz/watmetr.htm

Já nijak nezkoumal příčinu případných problémů. Prostě jsem si "uložil do paměti" že se taková věc může stát. Já se nikdy s problémovým LCD taky nesetkal. To ale neznamená že nemůžou existovat. Radioamatéři často nakupují různě po burzách a do ruky se jim tak můžou dostat různé exotické kousky :-).

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Friday, July 24, 2015 10:40 AM
To: HW-news
Subject: Re: Kam s D0-D3 LCDcka

To bude nieco ine. Mozete prosim dat link na tu konstrukciu?

Este som sa nestretol s HD44780-kompatibilnym modulom, kde by tie pullupy
neboli, myslim datasheetovo, a to som sa snazil najst datasheety ku
vsetkemu co sa na tom mieste montuje.

Ale aj kebyze nie su, na tom vobec nezalezi, ak sa raz nainicializuje modul
do 4-bitoveho rezimu a nerobia sa nejake nepatricne sasky s riadiacimi
signalmi; akurat by mohla byt vyssia spotreba.

Na spotrebu vsak vplyva aj sposob ovladania zapojenych pinov, aj tie treba
podla moznosti davat do hi,
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2013-August/444046.html

wek