Kam s D0-D3 LCDcka

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červenec 24 10:40:25 CEST 2015

To bude nieco ine. Mozete prosim dat link na tu konstrukciu?

Este som sa nestretol s HD44780-kompatibilnym modulom, kde by tie pullupy
neboli, myslim datasheetovo, a to som sa snazil najst datasheety ku
vsetkemu co sa na tom mieste montuje.

Ale aj kebyze nie su, na tom vobec nezalezi, ak sa raz nainicializuje modul
do 4-bitoveho rezimu a nerobia sa nejake nepatricne sasky s riadiacimi
signalmi; akurat by mohla byt vyssia spotreba.

Na spotrebu vsak vplyva aj sposob ovladania zapojenych pinov, aj tie treba
podla moznosti davat do hi,
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2013-August/444046.html

wek