OT - dodani zbozi do USA, MEXIKO, Kanada

"J. Polívka" jpolivka na volny.cz
Pátek Červenec 24 10:04:13 CEST 2015

Jsem si dovolil toto vypíchnout.
"A prodejce je typicky žena, protože firma patří jejímu muži/příteli a
ten tohle má jako vedlejšák."
Co to je vedlejšák ? Já mám dvě zaměstnání a z obou platím daně. Platil
jsem je i z pronájmu nemovitosti.
To jako když to prodá žena tak neplatí daně ? Nějak tomu nerozumím.
Jindra Polívka