OT - dodani zbozi do USA, MEXIKO, Kanada

"J. Polívka" jpolivka na volny.cz
Pátek Červenec 24 09:27:50 CEST 2015

Překupník, prodejce, to jsem se zase jednou nasmál.
Cena obvyklá, sleva, a jiní kaziči trhu zase nesleví hajzlíci jedni.
A co vám nejvíce vadí je těžká dřina při hledání v inzerátech.
A prodejce je žena, no to už je na pováženou.
Dost jste mne pobavil.
Jindra Polívka