Re: První instalace bananapi - nedaří se

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Čtvrtek Červenec 23 21:59:09 CEST 2015

No mě právě vůbec nebliká ethernet, ale podle mě to jen chce něco při té
instalaci vybrat nebo potvrdit...a vůbec se to nerozběhne.

Ten převodník asi neuškodí mít doma :-)

Díky.

Honza Půhoný